If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
то е ясно зацепването но купих я правеше това смених ремъка пак го правеше сменихами вариатора пак го прави три пъти ли да збърка някой с ремъка странно немислисш ли
И от къде знаеш че преди това е била зацепена както трябва. Не е ли била зацепена както трябва няма да се оправи. Има и друг вариант да е от ТПС-са един от начините да го провериш без техника е да пробваш да поддържаш на празен ход на място примерно 1500 или 2000 оборота ако не може да ги държи постоянно значи тпс-са е тръгнал
пали от раз но след като смених вариатора странно но определено има подобрение
Не е от смяната му, нещо е ръчнато друго при тая манипулация.......
Обикновенно причината за тия нещица е нещо дребно, което е желателно да се установи от собственика с повече или по малко експерименти, щото иначе за диагностика ще идат доста пари, и може разни некадърници да радвалят друго.....това е скромното ми мнение....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Колеги и аз имам същия проблем.Сутрин когато е студена м/у 1000 и 2000 оборота придарпва и не варви като хората.Но когато загрее се оправя.Или провайте да запалите и изгасите колата 3 пъти.Също се оправя проблема.. не мога да си обясня защо става така .. но работи.А и имаше вапрос при подаване на рязко газ дали се замисля... моята се замисля сутрин когато е студена.....В събота ще я карам на диагностика и после ще споделя какво е станало Успех с решаването на проблема и ако имате решение ,моля споделете !
ТПС съм го сменял вярвайте ми научих всичко що е електроника и съм проверил всичко след смяната на вариатора колата е определено по добре а за зацепването карал съм кола със незацепен ремък и знам кво е не пали недържи обороти гърми
ТПС съм го сменял вярвайте ми научих всичко що е електроника и съм проверил всичко след смяната на вариатора колата е определено по добре а за зацепването карал съм кола със незацепен ремък и знам кво е не пали недържи обороти гърми
Смяната на вариатор е свързана с презацепване така че може да са преместили вала в друго положение за това да е по добре но все пак да не е в положението в което тярбва да е. Повярвай това е туинспарк мотор с променливи фази на газоразпределение, тук ложата центровка може да не е примерни 1 зъб а по малко може и повече и тези кокли дори с 1 зъб пак си вървят само че празния ход е нестабилен и придърпва леко.
И двете шайби на разпределителните валове са раздвижни така че тук няма белези и центровкаат се парви със специален инструмент.
А и вариатора дори да трака си работи ако не работи не е заради ватриатора а заради управлението му така че подобрението най вероятно не ен свързано пряко със смената на вариатора.
Препоръчвам ти пререглед на центровката в някой от сервизите за които има добри отзиви в общия технически раздел.
С какъв бензин караш? Ако си с 98 има голяма вероятност да е от това. Опитай да покараш 1-2 резервоара със 100 октанов бензин (примерно на ОМВ), а ако имаш възможност сипи някоя добавка за прочистване на инжектори.
Comment